vineri, 23 decembrie 2016

Painica de post, cu struguri


Aceasta painica are, desigur, tot potentialul unui pandispan - daca folositi oua si lapte in compozitie. Neavand aceste ingrediente la-ndemana, am optat pentru o varianta de post, al carei rezultat nu este pufos ca un chec ci mai degraba de consistenta unei painici. In felul acesta, se incadreaza la mic dejun si nu la desert.

Pentru o forma cu diametrul de 18cm am folosit:
- 100g de faina
- 20-30ml de ulei
- 100ml de apa minerala
- un strop de bicarbonat
- 3 linguri de seminte de pin zdrobite
- semintele de la o pastaie de vanilie
- o mana de struguri fara samburi

Optional puteti insiropa cu sucul de la o portocala.

Am amestecat toate ingredientele, mai putin strugurii. Am tapetat forma cu hartie de copt si am intins aluatul (este un aluat mai vascos, l-am intins in strat destul de subtire si uniform). Am pus apoi boabele de struguri si am dat la cuptorul preincalzit la 190 de grade, 30-35 de minute pana a trecut testul scobitorii. Se inteapa cu scobitoarea din loc in loc si se insiropeaza cand este calda painica, apoi se lasa sa se raceasca si se muta pe o farfurie. Pofta buna :-)!

**atunci cand se ofera copiilor mici, boabele de struguri se scot cu usurinta si se taie pe lungime, pentru a evita pericolul de inec.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu