vineri, 15 aprilie 2016

Pachetele cu mere si pere



Doua mere si o para
Trase-n unt de cocos
Au primit culcus pufos
Din aluat facut pe seara

Gustarea-i gata pregatita
Pachetelul il luam in parc
Vremea asta-i potrivita
De-alergat, mancat, jucat!


Pentru 6 pachetele cat podul palmei:
Aluat:
- 250g de faina
- 14cl de lapte caldut
- 1 galbenus
- 25g de unt moale
- jumatate de pachet (adica 13g aprox) de drojdie proaspata

Umplutura:
- 2 mere mari
- 1 para
- lingura ulei de cocos


Pentru aluat am amestecat laptele caldut cu drojdia si un pic de faina, apoi am framantat la un loc toate ingredientele.
Aluatul l-am lasat la crescut la loc cald, 1-2 ore.


Pentru umplutura, am curatat fructele, le-am taiat cuburi mici si le--am tras in tigaie cu uleiul de cocos si un strop de apa, pana a scazut complet lichidul.


Am intins foaie de aluat, am decupat cercuri, am pus in mijloc umplutura, am uns marginile libere ale aluatului cu galbenus si am sigilat deasupra, cu ajutorul unei furculite, inca uncerc de aluat. La final, am dat cu pensula inmuiata intr-un galbenus peste fiecare pachetel si le-am lasat 30-40 min in cuptorul preincalzit la 180 de grade.



* Pachetelele acestea sunt in primul rand baby-friendly iar personal nu sunt deloc adepta dulciurilor oferite copilasilor, asa ca aroma acestor pachetele este una naturala, gustul usor dulceag este dat numai de fructe! Daca doresti un gust mai pregnant dulceag, poti adauga zahar sau alt indulcitor atat in aluat cat si in  compozitie, precum si un praf de scortisoara atunci cand calesti fructele.

Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu