joi, 19 mai 2016

Biscuiti cu morcovi, mar si nuca


Desi nu m-as fi putut inchipui mancand biscuiti cu morcovi, morcovul nefiind chiar leguma mea preferata, iata ca acesti biscuiti m-au facut sa reconsider putin lucrurile :-).

Ca sa impac toate gusturile si varstele, am facut jumatate cu rahat (deci o idee mai dulci) si jumatate fara (varianta super-healthy si, ooook, recunosc! la fel de gustoasa! :-) ). Sper ca v-am convins sa-i incercati :-).


Din urmatoarele ingrediente ies 40 de biscuiti, 20 cu gaura, 20 fara:
- 150g morcov
- 70g mar (cantarit dupa dupa ce l-am scurs bine)
- 100g unt la temperatura camerei
- 100g nuci macinate
- jumatate plic praf de copt
- 230g  faina (si inca vreo 20g pentru intinsul foii)
Optional, pentru adulti : bucatele de rahat, pentru biscuitii cu gaura


Morcovul si marul i-am dat pe razatoarea mica (si electrica, thank God!). Marul l-am strans apoi bine-bine in pumni, pentru a-i scurge zeama.

Intr-un bol am amestecat apoi toate ingredientele, la inceput cu ajutorul unei spatule, apoi am framantat cu mana pana ce am obtinut un aluat usor lipicios, dar care se desprinde totusi de pe peretii bolului si de pe maini, ca-n foto1 de mai jos.


Am intins aluatul intre doua coli de copt, pudrand cu putina faina (aluatul este maleabil, insa putin lipicios). Am decupat (marginile formei mele nu erau prea ascutite, asa ca am mai modelat putin cu mana "mustatile de morcov) 20 de biscuiti fara gaura si 20 de biscuiti cu gaura. 

In mijlocul celor cu gaura am pus cate o bucatica de rahat cu fructe. Am bagat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 25 de minute (am dorit sa iasa putin mai rumeni si o idee crocanti; daca ii doresti altfel, ii poti lasa mai putin timp in cuptor). Pofta buna :-) !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu