sâmbătă, 11 iunie 2016

Batoane de cereale cu cirese


Batoanele cu cereale sunt o idee sanatoasa, rapida, versatila si satioasa de gustare buna de luat la pachet. Va voi impartasi cum am pregatit eu aceste batoane, insa puteti improviza in functie de fulgii, semintele si fructele pe care le aveti prin casa. Si, daca tot ati ajuns aici cautand idei de batoane cu cereale, va recomand foarte calduros si aceasta varianta, cu banane.




Pentru 8 batoane (triunghiuri ca sa fim precisi :-) ) am folosit :
- 70g de miez de nuca
- cate 2 lingurite din fiecare: seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac
- 1 lingura cu varf de fulgi de cocos
- 1 lingura fulgi de ovaz
- 3 caise deshidratate

Aceste ingrediente de mai sus le-am pus in blender si le-am adaugat peste:
- 120g de banana pisata cu furculita
- 6 linguri fulgi de ovaz
- 1 lingura de lapte

Peste amestecul rezultat am presarat cateva cirese proaspete, fara samburi. In loc de cirese, puteti folosi visine, afine, bucatele de caise sau nectarine nu foarte zemoase. 

Am turnat intr-o tava cu diametrul de 20cm (pentru tavi mai mari, recalculati cantitatile) pe fundul careia am pus hartie de copt (desi e tava non-aderenta, e foarte important sa puneti hartie de copt, explic imediat de ce).
In tava rotunda, inainte de a baga la cuptor

Am dat la cuptorul preincalzit la  180 de grade, timp de 20-25 minute. Am rasturnat apoi compozitia (aici e secretul cu hartia de copt, compozitia va iesi foarte usor!) pe o tava mare de cuptor, tapetata cu hartie de copt.

Am indepartat hartia de copt de pe compozitie cu grija, am taiat cu un cutit bine ascutit in 8 parti egale pe care le-am reasezat si dat mai departe la cuptor inca 10-15 minute. 

Inainte de a baga la cuptor pentru ultimele 10-15 min

Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu