miercuri, 1 iunie 2016

Biscuiti zoo cu fistic


Acesti biscuiti se pregatesc foarte repede si usor, sunt satiosi si, in plus, daca aveti forme-animalute, sunt un pretext bun de joaca si invatare pentru cei mici. La multi ani, copilasi! 





Pentru 20 de animalute-biscuiti am folosit:


- 50g fistic crud macinat
- 30g (4 linguri rase) fulgi ovaz macinati
- 90g faina (atat mai aveam in casa)
- 1 banana coapta si pisata cu furculita
- putin praf de copt
- ulei de cocos presat la rece aprox 1-2 linguri cat inghite aluatul






Am amestecat toate ingredientele, iar aluatul rezultat l-am intins intre doua coli de copt, am decupat "animalutele" si le-am pus in tava, tot pe hartie de copt. Am bagat la cuptor, la 180 grade, timp de 15-20 min.




Am incercat sa ii prepar si cu unt 80 % grasime in loc de unt de cocos si fara faina de copt, iar in acest caz ies putin mai uscati, mai crocanti. Personal prefer aroma si textura in varianta cu unt de cocos si praf de copt, insa copilul i-a rontait fara nicio discriminare. Pofta buna :-)!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu