sâmbătă, 24 martie 2018

Chec fructat



Atunci cand combini Briosele cu banane cu un pumn de afine si unul de capsuni, rezultatul nu este doar unul gustos ci si...frumos colorat :-)


Aluatul, exact ca cel pentru briose alcatuit (doar ca nu am mai avut nuci de aceasta data), l-am turnat intr-o tava mica de chec (pe fundul careia am pus hartie de copt ca sa scot cu usurinta ulterior checul), iar deasupra am presarat bobite de afine proaspete si cuburi de capsuni proaspete. Am presat usor cu mana, atat cat sa intre putin in aluat.


Atentie! Nu amestecam fructele in aluat deoarece se vor lasa la fund si isi vor lasa zeama, iar checul nu o sa mai fie la fel de pufos.


Mai multe idei de checuri dulci sau sarate (majoritatea babyfriendly, dar nu numai) puteti gasi AICI.
Si, daca va plac afinele tot atata cat ne plac noua, o intreaga colectie de retete cu afine, se regaseste AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu