joi, 26 ianuarie 2017

Budinca de paste cu legume


Daca la masa de pranz aveti in plan o mancarica de legume, puteti curata in plus si folosi pentru a incropi repejor si cina :-). 


Am folosit:
- 2 maini de paste
- 1 morcov mediu
- jumatate de dovlecel
- 5 linguri mari (cu varf) de smantana grasa
- 2 galbenusuri (sau 1 ou intreg)
- putin cascaval ras
- 1 lingurita de usturoi granulat (sau usturoi proaspat zdrobit)

Pastele le-am pus la fiert conform instructiunilor de pe ambalaj. Intre timp am ras morcovul si dovlecelul (pe acesta din urma l-am scurs bine de zeama). Am pus intr-un bol legumele rase, smantana, galbenusurile, usturoiul si am amestecat bine, apoi am inglobat pastele scurse de apa in care au fiert, de indata ce s-au facut. Am turnat totul intr-un vas ceramic si am dat la cuptorul preincalzit la 190 de grade, vreo 30 de minute. Apoi am ras deasupra putin cascaval si am mai dat la cuptor inca 10 minute. Pofta buna! :-)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu