marți, 4 decembrie 2012

Tarta cu pere si nuci


Adica aceasta tarta intr-o alta interpretare, cu cateva modificari, plus o sedinta foto marca GoodFood pe cinste, pe principiul "Mere, pere, in panere". 

Concret, aluatul este acelasi, dar pentru umplutura am folosit 5 pere (pe 2 dintre ele le-am tocat marunt iar restul felii) si 2 mere taiate cubulete - la Lidl gasesti piure de mere de-a gata, daca esti pe fuga ;-) . 

Perele si merele le-am pus pe foc, intr-o craticioara, cu 6 linguri de nectar de pere si sucul de la o jumatate de lamaie. In rest, am respectat pasii retetei initiale, iar la final, am presarat peste tarta cateva linguri de nuca macinata, plus 2-3 bucati intregi, din ratiuni estetice :-) . Pofta buna!




Credit foto: Cristina Mazilu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu