joi, 19 septembrie 2013

Tarta cu pere si mozzarella Granarolo


Am ales dintre ingredientele propuse de voi sa prepar o reteta cu mozzarella si fructe, o combinatie pe care nu o mai incercasem pana acum. Ba chiar m-am gandit sa fac un platou si sa incerc sa o combin cu cat mai multe fructe, apoi sa desemnez o ierarhie. Dar am abandonat idea atunci cand mi-a cazut privirea pe cele cateva pere din cosul cu fructe si m-am apucat de aceasta tarta.


Pentru o tarta am folosit:
  1. ¼ aluat de foietaj (aprox 250g)
  2. 1 ou
  3. 1 para mare
  4. Mozzarella Granarolo



Asezi aluatul in tava, pui cateva felii de mozzarella , apoi pe deasupra alternezi feliile de mozzarella cu cele de para. Marginile aluatului le ungi cu putin ou batut si bagi la cuptorul preincalzit cam 30 de minute. Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu