marți, 18 noiembrie 2014

Salam de biscuiti- reteta de post


Salamul de biscuiti este, in viziunea mea, una dintre acele retete foarte simple si totusi "nemuritoare". Cred ca de salamul de biscuiti se leaga copilaria multora dintre noi, fiind alcatuit numai din cateva ingrediente, deci ieftin-rapid-si-bun :-)


Imi amintesc chiar, ca salamul de biscuiti, a fost prima reteta pe care am preparat-o vreodata, eleva  fiind, la ora de Educatie Tehnologica :-).

De aceasta data, am inlocuit zaharul obisnuit cu Green Sugar, un indulcitor natural (din stevie) cu zero calorii si zero indice glicemic. Astfel, pe langa faptul ca este o reteta de post, se poate consuma fara griji de catre cei care au probleme de sanatate (de pilda diabet) sau de ei care sunt atenti cu silueta lor. Ce mi-a placut, spre deosebire de alti indulcitori de tipul acesta, este faptul ca, Green Sugar arata, miroase si se comporta exact ca zaharul obisnuit. Asta il face foarte usor de folosit fiindca nu mai ai niciun stres atunci cand prepari o reteta obisnuita, dar in varianta ei dietetica.

Asadar, am amestecat biscuiti Petit Beurre macinati grosier cu unt vegetal topit la microunde, cu Green Sugar si cacao intr-un bol. Dupa ce compozitia s-a omogenizat bine, am rulat-o in folie alimentara si am lasat peste noapte la frigider. Un surplus de compozitie l-am pus in 2 pahare cu picior, iar atunci cand am servit, am turnat deasupra putin lapte pentru a se inmuia biscuitii. Optional, poti pune in compozitie si esenta de rom, rahat cu diferite arome. Pofta buna!



Un comentariu: