duminică, 15 ianuarie 2017

Budinca de macaroane cu banana si nuci



Budincile ma salveaza de multe ori, asa ca le combin ingredientele in fel si chip pentru a capata noi texturi si arome. Se pot servi ca gustare, la cina, ori pregati de cu seara, pentru a castiga putin timp dimineata, avand deja micul-dejun gata facut - tot ce este nevoie sa mai faceti este sa le reincalziti 10 minute la cuptor.


De data aceasta am facut 3 mini-budinci (in vase ceramice de 250ml capacitate**) "dulci" astfel:

- 2 maini de paste fierte conform indicatiilor de pe pachet (am folosit fusilli, dar puteti folosi ce alte paste va plac)
- 1 mana de miez de nuca macinat
- 1 lingura de carob
- 1 banana coapta bine, zdrobita cu furculita
- 1 cutie branza de vaci cu grasime 6% (200g)
- 3 galbenusuri (sau puteti folosi 2 oua intregi)
- putina scortisoara, dupa gust

Am amestecat toate ingredientele, mai putin pastele. Pe acestea le-am adaugat ultimele, dupa ce s-au racorit 5 minute, inglobandu-le usor, cu o lingura, sa nu le sfaram. Am impartit compozitia in mod egal intre cele 3 vase si am dat la cuptor, 180 de grade, aprox 45 minute, pana ce budinca a prins o culoare si o crusta rumena la suprafata. Pofta buna :-)!


**Se pot pune si in forme de silicon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu