sâmbătă, 11 februarie 2017

Crackers cu seminte si spanac (fara oua)


Exact, fix si-ntocmai cum patisem in cazul Painicilor cu spanac, si de aceasta data am ramas cu un surplus de spanac (cu lapte si smantana) de la paste si, taman bine in vreme ce mancarea se racorea putin, am si incropit si pus la cuptor niste crackers cu restul de spanac. 


Pentru o tava de crackers am folosit:
- 50g de amestec de spanac (adica spanac tocat, tras in tigaie cu lapte si smantana)
- cate 1 lingura de seminte crude de dovleac, seminte de susan, seminte de floarea-soarelui - macinate in blender
- 1 lingura ulei de masline
- 50ml de apa
- 100g de faina (si extra pentru intinsul foii de aluat)

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol; daca este necesar, mai presarati putina faina, in functie de cata zeama ati mai lasat in amestecul de spanac este posibil sa trebuiasca putin peste 100g de faina. Aluatul astfel framantat trebuie sa se dezlipeasca de pe maini si de pe peretii bolului. 
Am tapetat cu putina faina blatul de lucru si facaletul si am intins in foaie fooarte subtire. Am decupat cu cutitul patrate de aluat si le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt. Au stat la cuptorul preincalzit la 190 de grade 17-maxim 20 de minute. Pofta buna :-) !


** Atentie! Prin definitie, textura crackers-ilor este una crocanta, dura, crantanitoare. De aceea este important sa intindeti aluatul foarte subtire; daca sunt grosi sunt dificil de rontait!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu