sâmbătă, 12 august 2017

Rulada de omleta cu rosii si branza


Dejunul primit cu aplauze si chiuieli a fost alcatuit din pancakes cu fulgi de cocos, rulada de omleta cu verdeturi, sos de tomate, crema de branza, cateva feliute de ardei gras si doua felii de cascaval. Surpriza a constat insa, cred eu, in aspect mai mult, iar un astfel de aranjament nu este deloc dificil de realizat.


Omleta a avut textura unei clatite. Am folosit o tava rotuna de 20cm si am amestecat  2 galbenusuri (nu folosesc albusuri), lapte, 1 lingurita cu varf de sos tomate, ceapa verde tocata, patrunjel tocat, pana am avut o compozitie lichida care a acoperit in strat foarte subtire fundul tavii. Am pus tava 8 minute la cuptorul preincalzit. Apoi am dezlipit usor cu o spatula omleta, am intors-o pe partea cealalta si am mai lasat 8 minute. Exact manevrabila ca o clatita a iesit. Am uns cu branza de vaci si am rulat cat inca frigea. Apoi am taiat cu un cutit bine ascutit. Este important ca ceapa verde sa fie marunt taiata, ca sa nu se rupa "clatito-omleta" atunci cand o rulati.

AICI se regasesc alte doua idei cu omleta (una dintre versiuni este cu omleta "reciclata").

Pentru pancakes, de aceasta data nu am gramaje exacte, am folosit compozitia clasica, din ou+lapte+faina si putin praf de copt; uneori pun si un varf de cutit de unt. Pun, alternativ, nuca macinata, fulgi de cocos, migdale, afine, banane, fulgi de ovaz.. AICI se regasesc alte 3 retete cu pancakes, pentru inspiratie - cu afine si fulgi de ovaz; versiunea clasica; varianta fara oua. Pofta buna :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu