vineri, 3 noiembrie 2017

"Painica"cu capsuni si banane


In fapt, este un chec, cu textura umeda, specifica aluaturilor cu banane. L-am turnat in strat subtire fiindca, din capul locului, am dorit sa inlocuiasca felia de toast de la dejun. Astfel a rezultat o "painica" usor dulceaga, fructata si aromata, potrivita la fix cu branza de vaci, iaurt, ori chiar smantana. 

Pentru o forma de cozonac am folosit:
- 1 banana potrivita
- 12 capsuni maricele
- 100g de faina cu un sfert de lingurita de praf de copt
- 3 galbenusuri *
- 1 lingurita ulei de cocos
- 2 linguri fulgi de cocos


Capsunile si banana le-am zdrobit cu furculita, apoi am amestecat toate ingredientele si am turnat intr-o tava de cozonac tapetata cu hartie de copt. Deasupra, am mai pus cateva feliute de capsuni (puteti pune si feliute subtiri de banana). Am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, cam 35 de minute. Timpul poate sa difere si in functie de cat de gros este stratul (in functie de forma pe care o folositi), asadar urmariti o culoare frumoasa, rumena. Se scoate cu grija din forma, cu ajutorul hartiei de copt si raceste pe un gratar. Pofta buna :-) !

                                           

* Nu folosesc albusuri din pricina unei usoare alergii, insa daca nu va stiti cu aceasta problema, puteti folosi 2 oua intregi in locul celor 3 galbenusuri; bateti albusurile spuma si inglobati-le la final in compozitie pentru a obtine un chec mai pufos si mai aerat decat al meu :-). 
** Aspectul usor incruzit din poze se datoreaza taierii feliei cu ajutorul unui cutter in forma de inimioara; cu toate acestea, in sectiune, checul este, desi usor umed (din cauza bananei), copt si cu "gaurelele" specifice unui aluat facut. 


Reorganizarea decorului :-)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu