marți, 9 ianuarie 2018

"Biscuiti" cu gris si fructe


Scoti ingredientele, sufleci manecile si-ti iei elan sa amesteci in 3 minute jumate tot maglavaisul pentru o ultra-rapida budinca de gris la cuptor caaand....o voce cristalina si mieroasa, dublata de niste ochi pofticiosi intreaba: "Facem biscuiti?"... Scoti bagheta magica, te invarti de doua ori pe calcaie si faci din budinca...biscuiti :-) pentru ca toata lumea sa fie fericita!



Am pus intr-un bol grisul (cam un pahar), 1 lingurita de ulei de cocos, 1 lingurita de sirop de artar (se poate omite complet sau “indulci” cu o lingura de fulgi de cocos),1 mar decojit si ras, 2 galbenusuri (sau 1 ou intreg), am amestecat si apoi am turnat din aproape in aproape, cate putin lapte. Am amestecat si, pe masura ce grisul absorbea laptele, am mai turnat strop cu strop pana ce am obtinut o compozitie densa, ca de mamaliga mai vartoasa, taman buna de asezat cu lingura in tava tapetata cu hartie de copt.


Apoi am infipt cateva bobite de afine si am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade, vreo 25 de minute. Au disparut cat am clipit! Pofta buna :-) !


Pentru alte versiuni de budinci cu gris, si cantitati mai precise, va recomand sa incercati si:
* Budinca de gris cu mere
* Budinca de afine
* Budinca de banane cu gris, versiunea pentru copii si pentru adulti
* Budinca de banana si mar 
* Pasca fara aluat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu