luni, 15 ianuarie 2018

Biscuiti cu migdale si banane (fara gluten/ lactate/ oua)


Textura si gustul acestor biscuiti ne-au placut mult si ne-au dus, vag, cu gandul la turta dulce. Exteriorul este usor crocant, iar interiorul mai moale; petrec foarte putin timp in cuptor, insa trebuie paziti fiindca trec repede de la "rumeni pe margini" la "complet arsi" ;-) .


Pentru o tava plina de biscuitei, am folosit:
- 250g faina de migdale
- 5 lingurite ulei de cocos
- 1 lingura sirop de artar (sau miere)
- 1 banana mare, zdrobita
- scortisoara, nucsoara, si un strop de ghimbir, dupa plac

Am zdrobit banana cu furculita, am amestecat cu siropul de artar si uleiul de cocos, apoi am adaugat treptat faina si am framantat un aluat usor lipicios, foarte aseamanator cu textura aluatului pentru turta de dulce. Cantitatea de faina poate sa difere putin in functie de dimensiunea bananei, asa ca este mai prudent sa puneti treptat faina.

Aluatul l-am intins intre doua foi de copt in strat de 5mm grosime, apoi am decupat inimioarele, desi sunt convinsa ca acest tip de aluat se preteaza si formelor de stantat.

I-am asezat in tava non-aderenta (sau tapetata cu hartie de copt) si i-am dat la cuptorul preincalzit la 190-200 de grade, 12 minute (atentie! - se rumenesc destul de brusc, trebuie sa fie maro inchis numai pe margini atunci cand sunt gata), apoi i-am racit pe un gratar.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu