marți, 28 mai 2019

Panici umplute cu legume si branzeturi


Imi era dor de mirosul painii proaspete, iar mezinul este in etapa in care ar acompania orice cu o gura de paine, asa ca am impacat pe toata lumea si am refacut  reteta de Painici umplute, schimband de aceasta data umplutura. Se pot face inclusiv cu carne, sunt foarte bune caldute dar si reci si sunt grozave fiindca nu fac multe firimituri si sunt usor de tinut in mana de cei mici, fara a murdari imprejur.


De data aceasta, cu aceleasi cantitati pentru aluat, am facut 6 painici medii (in loc de 5 mari, cate sunt in reteta initiala), iar pentru umplutura am folosit:
- 100g spanac congelat
- 50g telemea rasa (lasata in apa peste noapte, la desarat, sau doar 2-3 ore, in functie si de varsta copilului sau cat de sarata este)
- 50g cascaval ras
- 1 ou
- 2 linguri mari de patrunjel tocat, congelat
- 3 fire ceapa verde tocata fin
- jumatate de ardei gras rosu taiat cubulete mici


Pentru a castiga timp, spanacul si patrunjelul le-am blenduit indata ce le-am scos din congelator, in forma unei pulberi cu granulatie mare. Am amestecat apoi toate ingredientele. Asta in rastimp ce coca a stat la dospit. AICI gasiti toate detaliile despre aluat, modalitatea de coacere si fotografii cu alcatuirea propriu-zisa a painicilor.


In caz ca patiti ca mine si uitati painicile in cuptor mai mult decat trebuie, turnati 1-2 lingurite de apa (sau folositi un pulverizator) peste painicile abia scoase din cuptor si apoi puneti-le de graba intr-un cos, invelite intr-un stergar de bucatarie. In felul acesta, coaja va redeveni moale, iar painicile pufoase. Pofta buna :-) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu