sâmbătă, 26 aprilie 2014

Ciorba de legume cu taitei-alfabet


In mod normal, pregatirile pentru o ciorba de 4 portii nu ar trebui sa dureze mai mult de 10 min. Cu toate astea, cu taiteii-alfabet Hutton, nici nu iti dai seama cum fuge timpul cand incepi sa culegi litera cu litera declaratii pentru toata familia :-) . A fost cea mai distractiva si interactiva ciorba preparata pana acum!


Pentru 4 portii am folosit:

- aprox. 2 L de apa
- 0.5 L de bors Olympia
- jumatate de ardei rosu
- 2 morcovi
- jumatate de telina mica
- jumatate de pastarnac
- 1 ceapa mica
- 1 legatura de leustean
- jumatate de conserva de rosii cubulete Cirio
- aprox. 1 cana de taitei-alfabet Hutton
- sare si vegeta dupa gust

Am pus apa la fiert, am taiat legumele cubulete si le-am adaugat in apa. Apoi m-am jucat cu literele prin toata bucataria. Cateva fotografii mai tarziu, am pus si conserva de rosii. Separat, am dat intr-un clocot borsul. L-am adaugat apoi in oala cu ciorba si am asezonat. Am pus in ultimele 5 minute taiteii si chiar inainte de a stinge focul - leusteanul. Se potriveste de minune servita cu un ardei iute. Pofta buna si distractie placuta :-) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu