duminică, 27 aprilie 2014

Paste cu somon si broccoli


Pastele cu somon si broccoli imi place sa le prepar nu neaparat atunci cand sunt in criza de timp ci atunci cand am pofta de broccoli si caut senzatia de "mancare sanatoasa". Ok, ok! Si atunci cand sunt in criza de timp :-))! 


Ingredinte pentru 4 portii:
- 300 g de paste Hutton (am folosit de data asta ondulate pentru diversitate, dar se potrivesc la fel de bine penne)
- 100 g somon afumat
- aprox 300 g de broccoli (de data asta congelat)
- parmezan ras
- piper

Pastele le-am pus la fiert conform indicatiilor de pe pachet, apoi le-am scurs si le-am impartit in mod egal in 4 boluri. Floretele de broccoli au fiert si ele al dente si apoi le-am scurs si le-am impartit echitabil pentru toata lumea :-) . Am taiat fasii somonul, l-am adaugat peste pastele cu broccoli si am presarat parmezan. Personal, ador broccoli cu piper, asa ca am pus si asa ceva. Nu am mai adaugat sare fiindca era indeajuns de sarat parmezanul, dar asta depinde de gustul fiecaruia ;-) . Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu