joi, 17 noiembrie 2016

Tartine cu guacamole


Tartinele sunt usor de realizat, se pot face intr-o mare varietate si au un aspect cochet, demn de o masa festiva. Se pot adapta cu usurinta, in functie de ingredientele folosite, sa fie potrivite si celor mai mici musafiri. Daca gasiti avocado copt la perfectie, va recomand sa-ncercati tartine cu guacamole :-)

De efect este sa faceti chiar voi baza tartinelor, dar in criza de timp, puteti cumpara si folosi biscuiti digestivi (cititi eticheta cu grija, sa nu contina "crocobauri".
Eu am facut repejor reteta de Crackers cu seminte, cu singura diferenta ca am pus un varf de cutit de praf de copt si o cantitate un pic mai mare de mix de seminte decat in reteta originala. Si marturisesc ca musafirii au fost incantati de gust si de faptul ca totul a fost "home-made" :-)


In loc sa bat cu ciocanul de carne crackersii precum in reteta initiala, i-am intepat din loc in loc cu furculita. Dupa ce s-au racit, am folosit acelasi inel cu care i-am decupat (in forma de floare, dar puteti folosi orice inel mic aveti) pentru a pune deasupra guacamole si rosii cubulete.

Pentru guacamole, am calculat cate 1 avocado per invitat. Am curatat fiecare avocado, am pus in blender si am adaugat (cantitatea variaza in functie de gustul fiecaruia, puneti cat va place) ulei extravirgin de masline si usturoi granulat (se poate folosi si crud), apoi am mai adaugat un strop de apa plata, cat sa poata blenderul sa amestece bine si sa iasa un guacamole cremos. Deasupra am pus rosii proaspete, taiate cubulete, asezonate cu un strop de sare si piper si am ornat cu microplante de ridiche rosie, ridiche verde si broccoli de la Microgreens.


Puteti face o cantitate mai mare de crackers si pe o parte dintre ei, cu 10 minute inainte de a-i scoate din cuptor puteti pune un mic de cascaval ras si masline taiate, obtinand astfel mini-pizza. Puteti vedea si ce alte retete am mai pregatit la masa festiva cu tematica "fresh-citric" - le voi publica zilele acestea. Pofta buna :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu