vineri, 17 martie 2017

Mic dejun fructat (Briose cu nuca, banane si afine)


Astenia de primavara imi place sa o combat inca de la prima ora a diminetii, punand culoare, textura si arome fresh in farfurie :-). Am inceput ziua in forta, cu un mic dejun fructat, gata in doar 5 minute (fiindca briosele se pregatesc cu o seara inainte).


Pentru 5 briose am folosit:
- 100g de banana zdrobita cu furculita
- 50g de miez de nuca macinat
- 140g de iaurt gras
- 50-60g de faina alba cu putin praf de copt
- 3 galbenusuri (sau 2 oua intregi, albusurile batute spuma)
- un varf de cutit de scortisoara
- cateva bobite de afine proaspete

Am amesteca toate ingredientele intr-un bol (bobitele de afine le-am pus ultimele), am pus hartii de briose in tava pentru briose si am repartizat in mod egal compozitia in 5 dintre ele. Deasupra fiecarei briose am mai pus o felie subtire de banana si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, aprox 40 de min., pana au trecut testul scobitorii (desi textura brioselor este una usor umeda din cauza bananei, scobitoarea iese perfect curata atunci cand briosele sunt facute). Se lasa sa se raceasca pe un gratar si se scot din hartiute dupa ce s-au racit complet. A doua zi, dimineata, le-am servit cu felii de capsuni si branza de vaci. Pofta buna :-) !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu