miercuri, 23 martie 2016

Briose cu praz si ardei



Mami cascaval a vrut sa-mi dea
Iar eu m-am strambat la ea
Astfel cascavalul reciclat
In briose l-am mancat

Cu iaurt, ardei si praz
Briosele astea chiar au haz :-)
Pe verificate - sunt parfumate
Si moi, pufoase, texturate.

Le-am despachetat usor
Sub ropot de incurajare -
"Hai, mananca, puisor!"
Sa cresti mare-mare!

Pentru 9 briose am folosit:
100g de faina
100ml lapte
140g iaurt 
50g cascaval ras
50g praz (am avut congelat)
100g ardei gras rosu
1 galbenus
1 lingura de ulei
Jumatate de plic de praf de copt



Am amestecat mai intai galbenusul cu laptele si uleiul, apoi am adaugat restul ingredientelor si am amestecat bine cu o spatula. Am pus cam o lingura si jumatate de compozitie in fiecare hartie pentru briose si am dat tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de 35-40 de minute.
Briosele nu au creacut prea tare deoarece le lipseste albusul, insa au o textura pufoasa.
Desigur, se pot face si cu albus daca nu va stiti cu vreo alergie sau intoleranta. Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu