miercuri, 7 decembrie 2016

Cakepops "salam de biscuiti"


In mare, e cam asa - ingrediente necesare: biscuiti, carob, lapte, fulgi de cocos. Recuzita necesara: betisoare (curate!! :-)) ) de urechi carora li se scoate vata la ambele capete, panglici mici. 
Ok, daca aveti betisoare speciale de cakepops, asta-i momentul sa le folositi :-) !



Concret, eu am avut un rest de biscuiti cu nuca, adica acestia de aici: 

Biscuiti cu nuca - nu contin oua si au o textura usor crocanta si usor sfaramicioasa (in functie si de cata nuca puneti)

Din biscuitii astia, pentru 3 "cakepops" am pastrat 2 biscuiti, adica: 
- 15g de biscuiti cu nuca macinati
- 1 lingura rasa bine de carob
- 1 lingura de lapte

Retineti: pentru mai mult de 3 cakepops, se foloseste matematica si calculatorul :-))

Buun. Biscuitii macinati i-am pus in bol, am adaugat carobul si laptele, am amestecat bine si am lasat 10minute sa absoarba biscuitii tot laptele - daca mai e nevoie, mai adaugati fie biscuiti, fie lapte (la mine a fost fix pe fix), pana obtineti un aluat ca o plastilina. Luati cate o bucata de aluat si modelati bilute in maini (e un aluat foarte prietenos si nelipicios, manevrabil) . Bilutele astfel formate se tavalesc prin nuca de cocos si se infig in betisoarele deja spalata si pregatite.

Asadar...reteta simpla, cuvinte multe :-)) ideea e ca, desigur, puteti sa mai puneti si niste ulei de cocos (si le dati putin la frigider), si niste migdale macinate, un pic de banana, niste condimente, ce vreti voi, la noi a fost o joaca de cateva minute, jap-jap, in dimineata lui Mos Nicolae. Sarbatori fericite! :-)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu