luni, 20 noiembrie 2017

Pancakes-pizza


Din punctul meu de vedere, combinatia asta fabuloasa este revelatia ultimelor zile (in care deja am facut reteta in mai multe randuri si versiuni). Ce faci cand iti place si pizza dar nici de la pancakes nu te dai in laturi?! ;-)


Pentru 6 pancakes-pizza am folosit:
* Aluat clasic de pancakes, obtinut din 2 galbenusuri (sau 1 ou intreg), lapte, faina, un strop de praf de copt si 3 fire de ceapa verde tocata marunt.

*Umplutura alcatuita din: 4 linguri mari de sos de tomate bio, un strop de ulei de masline, 1 catel de usturoi ras, 1 lingurita rasa de oregano.

*Deasupra am pus felii de mozzarella si am presarat putin busuioc uscat.

Pentru pancakes nu am cantarit ingredientele, am pus laptele si faina "din ochi" pana ce am obtinut o textura de smantana groasa. Puteti vedea alte retete de pancakes, dulci sau sarate AICI.
Pancakes-urile le-am tinut in tigaie mai putin decat in mod normal, atat cat sa prinda putina culoare pe ambele parti. Apoi le-am asezat in tava cuptorului, tapetata cu hartie de copt.

Intr-o tigaie mica am pus sosul de tomate, uleiu, usturoiul, oregano si am dat intr-un mic clocot. Am asezat pe pancakes cate o lingura din sos, iar deasupra am pus feliute de mozzarella si busuioc, apoi am dat 10 minute la cuptorul preincalzit la 180 de grade.

In alta zi, am adaugat in sosul de tomate si o ciupercuta taiata marunt, iar deasupra, in locul mozzarellei am pus cascaval ras. Iar in aluatul de pancakes, alaturi de ceapa verde am pus si ardei gras rosu, taiat cubulete mici.

Rezultatul final, desi nu este neaparat unul "de revista" ca si aspect, este delicios ca gust si combinatie de texturi, noua ni s-au parut tare bune aceste pancakes-pizza :-) ! Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu