marți, 27 decembrie 2016

Crackers cu seminte si portocala


Dupa gustarile si mancarurile clasice, l-am omenit pe Mosu' cu niste crantanele, asa-zisi "crackers", care noua ne plac mult, de la mic la mare. Este o noua versiune a acestei retete - Crackers cu seminte - de data aceasta o idee mai putin crocanti, deoarece am inlocuit, intre altele, uleiul cu unt.


Pentru o tava de crackers am folosit:
- 200g de faina alba
- 110ml de suc de portocala, plus pulpa lasata in storcator
- 30ml de unt topit
- 50g de mix de seminte macinate (susan, dovleac, in, floarea-soarelui)

Am amestecat toate ingredientele si, cu contributia ajutorului de bucatar :-), am intins aluatul in foaie subtire, am decupat si stampilat si pus in tava cu hartie de copt. Am dat apoi la cuptorul preincalzit la 180 de grade, 35 de minute. Pofta buna :-) !


**Textura este crocanta, insa nu chiar ca in cazul celor facuti cu apa si ulei. Devin un pic mai crocanti a doua zi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu