sâmbătă, 4 martie 2017

Cheesecake cu mere si banane


Acest cheesecake este deosebit de usor de realizat, chiar daca pregatiti biscuitii in casa, si aproape "joaca de copil" daca aveti biscutii deja facuti (ori cumparati, desi va incurajezi sa ii faceti, nu-i mare osteneala :-) ). Are un look indeajuns de simpatic cat sa il puteti oferi celor mici (si) pe post de tort.


Am folosit:
*Stratul de mere:
- 150g de mere fara coaja, taiate cubulete mici
- 50g de nuca macinata marunt
- 1 lingura de faina
- putina scortisoara

Intr-un bol, am amestecat cu ajutorul unei spatule ingredientele, pana ce bucatelele de mar au fost acoperite de mixul de nuca si faina.

*Compozitia din branza a fost realizata prin amestecarea urmatoarelor ingrediente:
- 400g branza de vaci grasa (puteti folosi chiar si mascarpone sau ricotta)
- 1 banana zdrobita
- 3 galbenusuri
- scortisoara dupa gust

Pentru blat am macinat in blender 200g de biscuiti cu nuca (facuti dupa aceasta reteta), am turnat intr-un bol, am omogenizat cu 20g de unt topit si am presat bine pe fundul unei tavi cu pereti detasabili si diametrul de 18cm (pe fundul tavii, va recomand sa puneti hartie de copt, ca sa va fie mai usor sa mutati ulterior cheesecake-ul pe un platou).
Blatul l-am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade 10 minute, apoi l-am scos si am asezat stratul 
de mere si compozitia cu branza.


Am scazut focul la 180 de grade si am bagat cheesecake-ul pentru 60-75 de minute la cuptor. Timpul poate sa difere si in functie de dimensiunea tavii, stratul meu de branza a fost destul de gros si a durat ceva mai mult sa se patrunda.  Va sugerez sa verificati dupa 50 de minute daca cheesecake-ul vostru mai trebuie sau nu sa stea la cuptor. Se lasa sa se raceasca in forma, se pune peste noapte la frigider, iar a doua zi se scoate din forma si se aseaza pe un platou, la temperatura camerei, cu 30 de minute inainte de servire. Pentru adulti, se poate servi cu sos de caramel si/sau inghetata de vanilie. Pofta buna! :-)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu