joi, 23 mai 2019

Pancakes cu ovaz si banane, cu pasta de avocado


Aceste pancakes alcatuite din numai 3 ingrediente se potrivesc de minune cu pasta de avocado ori de branza, cu gem fara zahar, cu miere, cu iaurt sau chiar si cu cascaval. Le-am facut de cu seara si dimineata le-am reincalzit putin, asadar sunt ideale pentru un mic dejun satios, delicios si repejor preparat. 


Pentru 6 pancakes cat podul palmei de mari am folosit:
- 2 banane zdrobite cu furculita
- 4 linguri pline cu fulgi de ovaz macinati
- 2 oua
- 2 linguri de lapte

Optional, pentru varietate, se pot adauga scortisoara/semintele a jumatate de pastaie de vanilie/1 lingurita rasa de carob/fulgi de cocos.

Am maruntit bine bananele si am amestecat toate ingredientele intr-un bol, apoi le-am pregatit ca pe niste pancakes obisnuite (tigaia se incinge, iar apoi clatitele se gatesc la foc mediu, nu iute)

Pentru versiunea fara oua, va recomand aceste Pancakes cu ovaz.



Pentru pasta de avocado am pus in blender: 
- 3 jumatati de avocado
- 3 lingurite pline cu iaurt grecesc (se poate folosi si smantana in loc) 
- 1 banana

Aceasta pasta se pregateste chiar inainte de a tartina clatitele deoarece avocado oxideaza foarte repede si in loc de o nuanta verde pal, pasta va deveni incet si sigur maronie.

Pofta mare :-) !



"Uite, pune fix aici."



"Stai ca ma pricep si eu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu