marți, 15 iulie 2014

Pandispan "super-pufos" cu visine



Un desert din ceea ce s-ar putea numi "Colectia Gustul Copilariei" :-) ...parca o vad si acum pe strabunica scotand samburii visinelor, intotdeauna pentru o cantitate mai mare decat avea sa foloseasca, fiindca restul punea la congeator in pungute frumos aranjate :-).

Pandispanul acesta se poate face si cu alte fructe (ex. caise) sau chiar si cu fructe din compot (o alta reteta de pandispan poti gasi aici). 


Ingrediente:

7 oua maricele
200 g de zahar (*am folosit indulcitor pentru prajituri Sly in locul zaharului si astfel desertul este prietenos cu persoanele care sufera de diabet, dar si cu cei care tin dieta)
210 g de faina alba
4 linguri de ulei
1 lingurita praf de copt
500-600 g visine (carora le-am scos samburii)
putin zahar pudra vanilat (optional)

Intr-un bol mare am batut albusurile spuma si am adaugat treptat indulcitorul, apoi unul cate unul galbenusurile si cele 4 linguri de ulei de floarea soarelui. Am mixat bine si am adaugat faina amestecata inainte cu praful de copt. Iese un aluat cu o textura foarte faina, cremoasa si aerata. 

                            

Torni aluatul intr-o tava non-aderenta (pe fundul careia obisnuiesc sa pun un cerc din hartie de copt doar ca sa iasa mai usor prajitura cand o rastorn pe platou) cu diametrul de 26 cm. Apoi pui visinele si dai totul la cuptorul preincalzit la 170 de grade pentru 55 de minute sau pana cand trece "testul scobitorii". Dupa ce se raceste pandispanul, il pudrezi cu zaharul pudra si... pofta buna :-) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu