marți, 15 iulie 2014

Pandispan "super-pufos" cu visine



Un desert din ceea ce s-ar putea numi "Colectia Gustul Copilariei" :-) ...parca o vad si acum pe strabunica scotand samburii visinelor, intotdeauna pentru o cantitate mai mare decat avea sa foloseasca, fiindca restul punea la congeator in pungute frumos aranjate :-).

Pandispanul acesta se poate face si cu alte fructe (ex. caise) sau chiar si cu fructe din compot (o alta reteta de pandispan poti gasi aici). 


Ingrediente:

- 7 oua maricele
- 200 g de zahar 
- 210 g de faina alba
- 4 linguri de ulei
- 1 lingurita praf de copt
- 500-600 g visine (carora le-am scos samburii)
- putin zahar pudra vanilat (optional)

Intr-un bol mare am batut albusurile spuma si am adaugat treptat zaharul, apoi unul cate unul galbenusurile si cele 4 linguri de ulei de floarea soarelui. Am mixat bine si am adaugat faina amestecata inainte cu praful de copt. Iese un aluat cu o textura foarte faina, cremoasa si aerata. 

                            

Se toarna aluatul intr-o tava non-aderenta (pe fundul careia obisnuiesc sa pun un cerc din hartie de copt doar ca sa iasa mai usor prajitura cand o rastorn pe platou) cu diametrul de 26 cm. Apoi se pun visinele si se da totul la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 45-50 de minute sau pana cand trece "testul scobitorii". Dupa ce se raceste pandispanul, se pudreaza cu zaharul pudra si... pofta buna :-) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu