sâmbătă, 30 septembrie 2017

Briose "negresa" cu cartofi (fara lactate)


De vreme ce am acordat incredere deja si altor legume, precum dovlecelul, ca pot sta la baza deserturilor, de aceasta data am impins putin limita, am folosit cartof dulce (cunoscut pentru proprietatile sale nutritive) si am stat cu stres pana ce am avut verdictul definitiv si irevocabil "mami, sa mai faci briose d-astea" :-). 


Pentru 6 briose am folosit:
- jumatate de banana bine coapta (80g)
- 1 cartof dulce, fiert (140g)
- 60g de faina alba
- 3 galbenusuri (sau 2 oua intregi)
- 2 linguri pline de fulgi de cocos
- 2 linguri ulei de cocos
- 2 linguri pline cu carob
- jumatate de lingurita de bicarbonat stins


Intr-un bol, am zdrobit bine cu ajutorul unei furculite cartoful dulce fiert (si racit) si banana, apoi am adaugat fulgii de cocos, uleiul de cocos, carobul, galbenusurile, faina si bicarbonatul stins cu zeama de la un sfert de lamaie. Am omogenizat bine si am pus cu lingura compozitia, impartita intre 6 hartiute de briose asezate in tava de briose. Le-am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 35 de minute, pana ce au trecut testul scobitorii. Se racesc pe un gratar. Pofta buna :-) !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu