joi, 26 octombrie 2017

Tarta rustica cu pui si legume


Titlul, in traducere libera, ar veni cam asa: "n-am avut timp sa bibilesc aluatul, iar pentru umplutura am reciclat tot felul de resturi". Dar apoi m-am trezit ca-i trantesc cateva floricele, daca tot am mare ajutor la decupat :-). Asadar, folositi ce legume si ce carne v-a mai ramas de la vreo masa anterioara, pentru a o compune pe urmatoarea. In felul acesta nici nu se irosesc ingrediente, iar timpul de preparare se poate reduce simtitor. 

Am folosit:
*Aluat:
- 100g de iaurt grecesc
- 60g unt rece
- 2 linguri rase de malai
- 5 linguri de apa rece
- 230g de faina alba

*Umplutura:
- 3-4 florete de broccoli facut la abur
- jumatate de piept de pui facut la cuptor, tocat cubulete
- praz tocat marunt
- rosii cherry taiate felii
- branza telemea lasata peste noapte la desarat, zdrobita marunt cu furculita
- 2 linguri cu varf de smantana
- 1 lingurita de busuioc
- 2 galbenusuri
- putin cascaval ras


Pentru aluat, am amestecat toate ingredientele si am framantat pana s-au omogenizat. L-am lasat la frigider pana ce m-am ocupat de umplutura. Intr-un bol incapator am amestecat broccoli-ul facut la abur, zdrobit putin cu furculita si scurs cat mai bine de apa, cu prazul tocat, branza zdrobita tot cu furculita, busuiocul, puiul taiat cubulete, smantana si galbenusurile (puteti folosi si oul intreg!). Am decupat din aluat cateva floricele, apoi am intins aluatul in foaie cat mai subtire, am pus umplutura in mijloc, am asezat feliutele de rosii cherry, am pliat marginile aluatului spre interior si am presarat putin cascaval ras. Pentru un aspect mai estetic, in locul cascavalului puteti unge marginile aluatului cu galbenus amestecat cu un strop de lapte. Se lasa aproximativ 45 de minute la cuptorul preincalzit la 180 de grade.



Teaser pentru urmatoarea reteta :-) :




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu