miercuri, 22 decembrie 2010

Spuma de zmeura


Aveam niste zmeura congelata si mi-am dat seama ca era prea maruntita si inestetica. Ca atare am facut repejor o spuma de zmeura. Zis si facut, ai nevoie de:

  1. 3 albusuri de ou
  2. 300 gr zmeura
  3. 5-6 lingurite zahar vanilat (depinde daca o preferi mai dulce sau mai degraba acrisoara)
  4. 5-6 lingurite de zahar
Intr-un bol, se piseaza zmeura pana se face cat de cat ca o pasta. Albusurile se bat spuma, bine de tot. Se pun treptat zaharul si zaharul vanilat si se bate in continuare. Se adauga zmeura pasta si se amesteca incet pana se inglobeaza cu totul. Se da la frigider si se serveste rece. Eu aveam si niste ciocolata amaruie, asa ca am topit-o si am incropit niste decoruri cu dedicatie :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu